sleep all your troubles away

Nov 18, 2013

cuti sekolah

Assalamualaikum dan hai semua.

Lama jugak tak update blog. hai maklumlah, sibuk dengan sekolah. ehhe. dan kini sekolah pon sudah cuti, blog pon akan bersinar kembali. kali ini entri aku bukan apa, cuma saja nak warm up. 


jadi, ini ialah jejaka idaman dua muzik. aku panggil jejaka idaman sebab diorang suka betul gosip time english dan subjek subjek lain, jadi takkan aku nak panggil nama sorang sorang, aku terus panggil 'jejaka-jejaka idaman' dengan harapan diorang stop bergosip. agak menjadi. selalu aku pesan kat student aku

'ampa kalau hensem macam aaron aziz, cantik macam emma maembong, takmau belajaq pon takpa. boleh juai muka'

dok penang, kena cakap utagha la beb. habis aku kena bahan dengan student kalau cakap key-ell. 


p/s: kepada student kelas lain, jangan jeles. gambar ni je yang saya sempat ambil. tahun depan diizinkan Tuhan, jumpa lagi. 

suka tak???

8 comments

Monday, November 18, 2013

dikelilingi jejaka

Tuesday, November 19, 2013

Yg hujung sebelah kanan tu handsome. Nasib baik muda dr sy. Hahahaa.

Tuesday, November 19, 2013

@the malay male habis yang gadis-gadisnya pemalu nak bergambar

Tuesday, November 19, 2013

@Vee Lea ramai betul peminat syazwan ni.

Tuesday, November 19, 2013

Oh sebab muka tak hensem, tak cantik, tu yang kena belajar kat sekolah eh? Hehe

Tuesday, November 19, 2013

assalam...cuti sekolah dh mula tp cikgu kat rumah ni hari2 ke sekolah miranadia...sibuk nar

Wednesday, November 20, 2013

Emma Maembong? Ko xda contoh lain ka? Hahaha

Aku tunggu hadiah hari jadi!!

Wednesday, November 20, 2013

@NoorVictory tu je ada kat pikiran aku. haha.

hadiah kau? aku lupaaaaa!

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...