sleep all your troubles away

Dec 16, 2013

kenapa tak apply mara?

assalamualaikum dan hai


zaman praktikal di kuala selangor



dua tiga minggu lepas ramai kawan kawan aku yang terlibat dengan temuduga untuk jadi cikgu mrsm. aku tak apply pon. ada jugak yang cakap 'eh, kau kan budak mrsm, mesti la ada peluang'. tak. aku rasa tidak diambil kira pon. 

aku punya prinsip. aku mahu kepuasan. ibaratnya kau ambil batu tepi jalan, kau gilap gilap dan terus gilap sampai jadi permata yang bersinar. atau kau pungut permata permata kusam dan kau gilap. mana satu pilihan korang? aku pilih batu tepi jalan. 


oh ya, kepada kawan kawan yang pergi temuduga, semoga berjaya. 


suka tak???

7 comments

Monday, December 16, 2013

assalam...buatlah apapun asal gembira..

Monday, December 16, 2013

ya, in life, just do what you really want to do (asalkan tak langgar agama n undang2, well you get what i mean), don't just simply follow the crowd ^^

Tuesday, December 17, 2013

@paridah bila gembira hati pon senang dan ikhlas. InsyaAllah

Tuesday, December 17, 2013

kita buat apa yang kita suka.. bukan apa yang orang suka.. haaa.. gitu..

Tuesday, December 17, 2013

yg penting happy

Tuesday, December 17, 2013

apa yang kita suka tu lebih penting. orang lain bagi pendapat, kita sendiri pilih mana yang terbaik. good luck!

Thursday, December 19, 2013

@Aujinz dah copy masuk facebook. haha

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...