sleep all your troubles away

Dec 31, 2013

moments in 2013

assalamualaikum dan hai


















boleh aku katakan tahun 2013 ini memberi warna warna pelbagai dalam hidup aku. tahun ini, sejak bergelar seorang graduan, aku lebih banyak berfikir mengenai masa depan sampai pening kepala dibuatnya. mereka bilang posting akan dibekukan sehingga 2016. nak sedapkan hati aku cakap 'takpe, hero kalah dulu'. 

tahun ini segala konflik hati dan perasaan telah aku selesaikan. dan aku tinggal cerita itu jauh ke belakang. tahun ini, aku ralat kerana seorang member dah jadi stranger. tahun ini, sahabat maya dah jadi sahabat realiti. selalu jumpa kat timeline, semalam lepak di kedai buku. aku percaya Tuhan hadirkan setiap insan dalam hidup kita untuk mengajar sesuatu. 

di penghujung tahun ini, aku belajar sikit sikit apa itu tanggungjawab sebagai yang sulung. kalau tak berkorban, itu bukan anak sulung namanya. 

untuk azam tahun ni, aku dah hampir hampir. azam tahun depan, aku harap duit simpanan aku pada tarikh 1 januari 2015 ada dalam lebih 5k. =]


suka tak???

3 comments

Anonymous
Wednesday, January 01, 2014

Alam kerja sangat kejam..

Wednesday, January 01, 2014

Selamat tahun baru :D


♥NA♥

Wednesday, January 01, 2014

@Daniel Hakim yang kejamnya orang atas.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...