sleep all your troubles away

Jan 12, 2014

#throwback - drama play

assalamualaikum dan hai,

assignment terakhir – drama play. Kelas introduction to english literature.

Kelas aku buat romio and juliet, kelas lagi satu buat a midsummer night’s dream. Karya shakespeare. Jadi setiap kumpulan akan dapat dua scene untuk dilakonkan. Scene aku ialah, pertemuan pertama romio dan juliet di majlis tari menari. Kalau ikut skrip, ada kiss scene. Gila kau nak buat betul-betul. Tiba-tiba idea datang

‘apa kata, kita buat si juliet ni suka pegang teddy bear pastu si romio tu akan kiss si teddy bear instead of dia kiss si juliet’

Semua pandang aku. Aku panik.

ok, aku pon malu dengan idea bangang aku ni’

Jadi, kami buang kiss scene tu.



'I really enjoyed both drama, romio and juliet and a midsummer night's dream. I've decided that I will give you 30 out of 30 for drama presentation. congratulations!' – Dr Wan Mazlini.


Penghujung semester lapan yang manis. Yang paling penting, kami dapat A untuk subjek ni. 


suka tak???

1 comment

Monday, January 13, 2014

ada bakat berlakon teater ni

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...