sleep all your troubles away

Jan 10, 2014

cantik itu sihat

assalamualaikum dan hai

kali ini aku nak buat promosi sedikit. nanti senang-senang awak awak semua bolehlah singgah di page ini. 

p/s: aku tak edit lagi cover photo ni. 

admin : page ini diselenggara oleh aku dan saliza sendiri. walaupun masing-masing sibuk. start minggu depan mungkin aku sibuk dengan sekolah. saliza tu memang sentiasa sibuk, pergi kerja pagi, malam baru sampai rumah. junior engineer, mestilah begitukan? tapi, kami juga telah sibukkan diri kami dengan seminar-seminar perniagaan dan mesyuarat kami sendiri. 

produk : kami menfokuskan kepada produk kesihatan iaitu suplemen dari shaklee dan nutrilite. dan kami berdua pun makan suplemen-suplemen tu. that's why la kami pilih produk kesihatan. 

lepas ni, jangan korang rasa annoying pulak datang blog aku. sekali sekala nak promote business ni. hehe





suka tak???

2 comments

Friday, January 10, 2014

salam pagi jumaat...kalau sihat mmg cantik berseri..

Friday, January 10, 2014

@paridah jemput la singgah. hehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...