sleep all your troubles away

Apr 6, 2014

ganti ganti

Assalamualaikum and hi

Kerja aku kat sekolah tu ialah mengganti cikgu cikgu yang bersalin. Kiranya aku rasa semua tingkatan aku ajar, dari tingkatan satu sampai tingkatan lima. Last year, aku jadi Teacher Amirah, this year jadi Cikgu Amirah, lepas tu aku ganti subjek IT, ada yang tersasul panggil ustazah sebab aku selalu bagi tazkirah percuma.

Dan salah satu kegemaran aku ialah tangkap gambar student. Mentang mentang kamera aku ada front camera, kami asyik dok selfie jer. Baru stail. agak-agak budak mengantuk, aku tangkap gambar. 

kelas pukul satu lebih. memang selekeh sikit. 


Sekarang mengajar tingkatan satu dan dua, jauh beza dengan upper form. Nakal dia lain. itu yang selalu bagi tazkirah ala mak-mak dekat budak lower form. 


suka tak???

8 comments

Sunday, April 06, 2014

wahhhh..bestnyaa jadi cikgu,,kita pernah jadi cikgu tadika jer hhehe,,btw,,dah follow awak,,nanti jemput follow balik yer

Sunday, April 06, 2014

Cantik front camera hang. Boleh bagitau Pakai phone apa?

Sunday, April 06, 2014

@syaza nur terima kasih. nanti saya singgah blog

Sunday, April 06, 2014

@amniey guna camera samsung jenis apa lupa pulak.

Sunday, April 06, 2014

cikgu yg sporting nih..

Monday, April 07, 2014

mira.....syok nye dpt skolh mcm tu..aku dpt skolh gnti yg sangat dahsyat..tp skrg aku rindu budak2 degil tu..know nothing about english except I LOVE U n I MISS U...bile nk jmpe hang ni??? :(

Monday, April 07, 2014

@paridah takdelah sporting sangat. kadang2 garang jugak

Monday, April 07, 2014

@nad zira aku rindu nad. sobs

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...