sleep all your troubles away

Apr 1, 2014

RESOLUSI 24


Assalamualaikum dan hai


In a blink of an eye, it just another day.  New month, new spirit.
Umur pon dah menginjak ke fasa dua puluh empat tahun. Bukan remaja lagi, tapi sudah dewasa tahu. Jadi, aku telah rangka beberapa resolusi dan aku namakan dia ‘resolusi 24’.

Tapi aku tak adalah nak senaraikan Resolusi 24 aku tu ke semua orang. Sedikit personal. aisehhhh. Cuma resolusi umumnya aku boleh katakan ‘I want to be a better person than yesterday’

Iya, umur macam ni kena serius dalam segala bab. Bab pengurusan kewangan dan bab pengurusan kehidupan. Bab perkahwinan pon dalam senarai walaupun belum bertemu calonnya. Tapi relax jer. Aku stress bukan sebab tak jumpa calon, tapi sebab member cakap aku memilih sangat.

Tapi aku sedih sebenarnya, sebab jarang update blog. Sobs.

suka tak???

2 comments

Tuesday, April 01, 2014

salam kunjung balas...

Saturday, April 05, 2014

semoga bertemu jodoh ! hehe

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...