sleep all your troubles away

Aug 27, 2014

hari sukan

Assalamualaikum dan hai, 

Ini cerita seminggu sebelum Ramadhan. tapi masa tu aku sibuk. tak sempat nak update. Disebabkan aku ni kerja mengganti-ganti cikgu di sekolah tu, jadi aku pon lompat dari satu rumah sukan ke rumah sukan yang lain. Tapi kali ini, rumah merah ataupun Syahbandar. Malam sebelum hari kejadian, dengan serta-mertanya aku dilantik jadi photogapher terjun. Kamera pon aku guna kamera pinjam. So, kita enjoy. Mana tahu gambar-gambar ni bagi idea untuk hari sukan sekolah korang. 


temenggung, bendahara, laksamana dan syahbandar dari kejauhan. 

'bahawa kami, pelajar-pelajar smk teluk kumbaq dua...'
teluk kumbar la weiii, bukan main pekat lagi loghat utagha dia. 


aku macam biasa, tukang sorak. tapi sebab jadi photographer, kena 'limit'kan aktiviti sorak tu. 


seriously, aku rindu sekolah ni. setahun aku menabur bakti. cewahhhhh. 
suka tak???

2 comments

Wednesday, August 27, 2014

eh,sama la..tugas jadi photographer jugak masa hari sukan..huhu

Thursday, August 28, 2014

Bestnya jd cikgu sekolah tp apa boleh cita2 x tercapai huhuhu

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...