sleep all your troubles away

Sep 3, 2014

penang street art


Assalamualaikum dan hai, 

Disebabkan aku nak pegang title orang penang sejati, aku ajak si Fae teman aku pergi Penang Street Art. tapi tak puas sebab kusangkakan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari. tapi takpe, lepas ni aku ajak orang lain pulak teman. 



disebabkan aku hari tu bajet bajet ayu pakai skirt, so tak boleh la nak naik basikal comel-comel. bila sewa basikal, kita akan dapat map untuk kawasan penang street art tu. rupa-rupanya banyak lagi area penang ni aku tak habis jelajah. so siapa yang tiba-tiba ja datang penang, singgah la ke penang street art, dekat dengan jeti. ok, till then, goodbye. 


suka tak???

6 comments

Friday, September 05, 2014

BESTNYEEEEE!!!
Selalu tgk kawan2 share gambar Penang Street Art ni, tp sampai laa ni tak ada kesempatan nak ke sana...
insyaAllah satu hari nanti pasti akan sampai...hehehe

Friday, September 05, 2014

@cEro taksah kalau mai penang, tak p penang street art.

Friday, September 05, 2014

menarik gak tempat tu..rasanya macam kat shah alam pun ada ye

Friday, September 05, 2014

@ewanthology itu macam dekat i-city shah alam je. tapi tu kena bayar. ini free.

Saturday, September 06, 2014

teringin gak nk pg.. huhuhu

Wednesday, September 10, 2014

belum pernah ke penang street art tu..rasanya ramai blogger yg up entri ke sana

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...