sleep all your troubles away

Nov 15, 2014

blusher

Assalamualaikum dan hai.

peristiwa ni berlaku masa aku ganti smk teluk kumbar 2 dulu. sekolah menengah. 

‘apa yang buat kelas matematik kita lagi menarik?’

‘cikgu pakai mekap tebal tebal’

First time aku masuk kelas 1 KAA (kelas aliran agama) –ada bahasa arab je pon, sebagai cikgu ganti subjek matematik. Cikgu sebelum ni, cikgu praktikal yang cantik. Cantik, pandai bergaya dan memang cantiklah.

Nak dibandingkan dengan aku yang nampak nerd dengan spek cikgu murni dan lurus. memang jauh beza ibarat langit dan bumi.  


*hari guru*

esoknya aku cuba mencalit blusher. tiba-tiba depa perasan dan komen 'usaha lagi'

flip meja guru


suka tak???

8 comments

Sunday, November 16, 2014

selamat pagi cikgu...

Monday, November 17, 2014

Demand betul budak2 skrg ye

Monday, November 17, 2014

@paridah morning cik paridah :)

Monday, November 17, 2014

@ewanthology budak zaman sekarang. makin moden, makin demand.

Anonymous
Tuesday, November 18, 2014

Jangan bandingkan diri dgn perempuan lain..setiap perempuan itu cantik tanpa perlu brusaha pun..jika perlu berusaha..berusaha untuk tatapan si suami sahaja. Ok? :)

Tuesday, November 18, 2014

@DHAGI well said bro. :)

Wednesday, November 19, 2014

Wahaahha...
Aku rasa aku pon nak flip meja jugak...hahaha
Pandai betul bdak2 zaman sekarang ni...hehehe

Wednesday, November 19, 2014

@cEro demi anak bangsaku. haha

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...