sleep all your troubles away

Nov 13, 2014

darjah satu dan bola sepak

Assalamualaikum dan hai, 

dua bulan tak update blog sebab sibuk. alasan sangat. sejak-sejak aku jadi cikgu ganti semula, aku malas betul nak update. aku takut kalau aku dah posting nanti, jadi macam tu jugak. kali ni sekolah rendah. seronok. sebab kita deal dengan budak-budak. aku jadi cikgu matematik, pendidikan jasmani, muzik dan sivik. hmmmm. 

macam-macam ragam. 


merajuk sebab tak dapat bola. 

sekali aku jerit 'woihh, nama pon bola sepak, pergilah rebut!'

terus bangun berlari.



budak darjah satuuuuu. 
suka tak???

5 comments

sicomel
Thursday, November 13, 2014

tu je ke? we want moreeeee.. we want more... hahaha

Thursday, November 13, 2014

@sicomel tu jer untuk hari ni. hahahaha

Saturday, November 15, 2014

Oi...terasa tau...
DUlu aku darjah satu pon camni jugak...hahahahah

Saturday, November 15, 2014

@cEro geng merajuk jugak. hahaha

Anonymous
Tuesday, November 18, 2014

Ayah aku dulu kalau anak dia merajuk..hukuman dia lg teruk dari kesalahan atau kegagalan yg td.heh.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...