sleep all your troubles away

Nov 26, 2014

I'm in love





Assalamualaikum dan hai, 

aku betul betul jatuh cinta. serius tak tipu. dah lama aku cari produk yang betul-betul sesuai dengan aku. then I met Shaklee.  mula-mula aku beli dekat kawan aku. ambil slimming set. haha. ye, aku memang nak kurus kot. sebulan lepas tu aku pon jadi ahli. dapat beli harga ahli dan 25% lagi murah okayyyyy. aku terus beli ESP atau nama penuh dia energizing soy protein. 

aku ambil sebagai breakfast sebelum nak pergi sekolah, dalam pukul 12 camtu baru rasa lapar. kalau dalam pukul 10 ke 11 aku pergi kantin tu kira, memang mulut aku ngengada nak makan. sebab kawan aku cakap boleh buat masker, aku pon google resipi-resipi masker esp ni. gigih aku beli yogurt buat masker. hari-hari pulak tu bermasker. 

dalam dua tiga bulan lepas tu, bukan kawan-kawan tegur, student pon tegur. 'eh, kulit teacher makin putih la'. ok, jadi aku rasa eksperimen aku menjadi kan. hihi. 


secerah-cerah kulit muka aku, belum tahap flawless lagi tau. hahaha. 


suka tak???

6 comments

Wednesday, November 26, 2014

Wah letak gmbr sebelum n selepeas teacher nk tgk...

Wednesday, November 26, 2014

@mai mdsaupi aah kan. baru orang percaya. hehe. next entry.

Thursday, November 27, 2014

minum jugak energizing soy protein..sedap. tapi shaker yg dibagi kecik. x cukup minum sekali..hehe

Thursday, November 27, 2014

@Nick Nashram hamboih, gebu gebas la cikgu ni...haha

Thursday, November 27, 2014

mmg tgh top produk shaklee ni

Thursday, November 27, 2014

sis JM pun guna produk shaklee nih

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...