sleep all your troubles away

Jan 9, 2015

Alhamdulillah

Assalamualaikum dan hai

Kalau ikut plan, aku join Hafsah dan Nad ke Kelantan untuk misi program pasca banjir under team pengakap selangor. tapi last minute aku tarik diri sebab aku kena balik Perlis, tok aku masuk wad. sekarang tok pon dah discharge dan tak pakai oksigen dah. 

dua hari lepas aku pulak demam panas teruk sampaikan towel basah mak aku letak atas dahi tu kejap je dah kering. tapi aku rasa sejuk yang amat. dengan sakit badan, kepala, dada semua ada. sakit tekak yang tak tahan. dokter kata tekak aku bengkak. sekarang ni pon rasa letih sangat tapi aku excited nak cerita satu benda. 

masa demam teruk, telefon bunyi dan aku rasa malas sangat nak angkat. berkali-kali. at last aku telefon balik kawan baik aku, Syafiqah Anuwar. rupa-rupanya result posting. tapi aku suruh dia check. aku memang tak berdaya. Alhamdulillah. berita gembira buat seluruh family dan kawan-kawan. akhirnya terlaksana jugak niat kami untuk mendidik anak bangsa. air mata kegembiraan. setelah setahun lebih menunggu. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. 

lepas ni aku update blog dari sarawak lah ye. :)


suka tak???

4 comments

Monday, January 12, 2015

Alhamdulillah...dalam dugaan yg mendatang, ada juga berita gembira disebaliknya.

Tuesday, January 13, 2015

Alhamdulillah!

Tahniah. rezeki kan.

Thursday, January 15, 2015

@ewanthology Alhamdulillah

Thursday, January 15, 2015

@zulhilmitempoyak rezeki posting

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...