sleep all your troubles away

Jul 30, 2010

smile, laugh, cry------why?

title je english. bajet la aku nak wat entry in english. yg bm pon tatabahasa ke laut, segala bahasa pasar aku guna, inikan plak english. nangis mat saleh baca. silap silap aku boleh didakwa sebab rosakkan bahasa diorang secara terlampau.

kenapa dan mengapa? nak cerita sebab apa anda dan saya sendiri suka tersenyum, ketawa dan menangis. tapi ni dari pandangan aku je la...

kenapa aku senyum?
senyum itu kan sedekah. kalo senyum, aku rasa pemikiran kita akan jadi lebih matang dan yang paling penting comel. ahaks. optimistik, fantastik, bombastik dan segala 'tik' yang wujud di muka bumi ni. orang yang tension pon leh ok bila tengok kita tersenyum. tapi korang jangan la bantai senyum sepanjang jalan plak. korang ingat korang artis leh wat cenggitu? orang cop sewel ada ar. =p. sambil tengok cerita korea pon aku senyum sorang2! baca novel, baca komik. yg tu pon aku leh senyum sorang2. tak pelik kan?
nak senyum pon tengok keadaan la yer. dalam kawad takleh seyum, bak kata incik sm aku. tapi dah memang camtu, nak wat cmne. muka masam salah, manis pon salah......

kenapa aku gelak?
gelak tu boleh buat awet muda ok. sebab tu lah muka aku still cam muka budak skolah menengah! [perasan]. ok, itu tipu. aku tersangat suka ketawa, rasa best sangat. bahagia jer. sampaikan kawan aku cakap, kalo aku demam, aman jer dunia. hampeh tol. aku pernah try test gelak takde kuar suara. seksa gila weh. sakit perut aku. sumpah, taknak buat dah. aku nasihatkan, try la....huhu

http://www.emocutez.com

kenapa aku menangis?
benda ni aku tak suka wat. tapi aku senang sangat nak menangis. kasut hilang pon aku nangis taw. uhuks. bila time aku layan drama korea ker, heroin menangis, aku nangis gak. konon mendalami watak la. xde paedah langsung! pasal tu sampai sekarang aku tak tengok lagi cerita 1 litre of tears. takut air mata aku satu gelen kluar. eh, abes la rahsia aku cmni. pssstttt, jangan bagitaw orang k. [mengada]

http://www.emocutez.com



kalau aku marah, cmne ea muka aku?

cmni ke?
http://www.emocutez.com
takpon cmni?
http://www.emocutez.com
atau cmni?
http://www.emocutez.com

comelnyer!






suka tak???

3 comments

Sunday, August 01, 2010

wah...macam2 emosi tu...tapi bagi whose yang paling ssh untuk dieksperasikan ialah time menangis...keras hati skt..hehe..tu yang whose ssh nk menangis...

Monday, August 02, 2010

oh my god! pink+purple... cantik plak.. huwaaaaaa! :D

Tuesday, August 03, 2010

whose::normal la tu susah nangis...tp kalo tak nangis langsung, abnormal
dakjaat::thx for ur compliment
=]

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...