sleep all your troubles away

Aug 3, 2010

slow pon salah, laju lagi salah

salam.

korang pernah tak alami situasi ni...
tengah tengah dok jalan, member pon tegur "oit, cepat cket, jalan mengalahkan siput babi"
di lain hari plak "weh, apsal ko jalan cepat sangat, kelas tu tak lari la..."

see.see. laju salah, lambat pon salah. manusia memang camtu. tak pernah berpuas hati dengan apa yang ada. hmmm....contohnya, pompuan yang original rambut kerinting wat rebonding bagi lurus. pompuan yang rambut lurus, guna jari pon boleh sanggup pegi salon sebab nak kerinting! orang kurus nak gemokkan badan manakala orang yang tembam cam aku nak kuruskan badan. orang yang rendah nak lagi tinggi. yang kaya nak lagi kaya dan yang miskin, kompem kompem nak jadi kaya. tipu la kalo korang tak pandang wang ringgit sekarang. sekarang semua guna duit, nak masuk tandas pon duaploh sen. orang utara cakap 2 kupang.  

cakap pasal laju laju ni, dulu time aku kat emaresem, kaunselor aku pernah cakap, "bila kamu semua masuk cni, halaju kamu berjalan adalah 12m/saat" lebih kurang ar camtu ar. benda 4 tahun lepas, mana aku ingat! maksudnya, dye suh jalan laju ar tu. aku punya teori dulu, kalo jalan laju, otak dan minda kita pon berkembang pesat gak! [ntah hape2 punya teori]

alkisah sebenarnya, aku nak cerita pasal sorang kawan aku ni. mostly sem ni kelas aku dengan kawan aku tu, so naik motor je la. merempit pagi pagi. si dia ni takleh bawak slow slow, nanti jatuh. aku pon tak paham dengan perangai kawan aku. ahaks.tak pernah dibuat orang! kalo kat traffic light tu, lampu hijau nyala jer, dye punya pecut.......wow! budak laki pon kalah taw. semalam, disebabkan kami kena wat u-turn, moto pon slow jer dye bawak, ntah camne , makkkk!!!! hampir hampir tersembam ke tar ok. bayangkan berbaju kurung ayu bukan main, skali jatuh daaa. depan budak budak yang dok berebut bas plak tuh. adoyaii.....malu.malu. tapi sempoi sudaaa....


kalo dapat motor ni, best gak. bleh bawak mak aku ronda ronda pusing penang



suka tak???

9 comments

Tuesday, August 03, 2010

perh.. R1 tuh.. mmg terangkat abis :)

Wednesday, August 04, 2010

hahahaha
yups
aku selalu kena macam tu
bila jalan laju diorang kata,"kau nak pergi mana laju2 nih..relax dee"

bila aku jalan slow diorang cakap,"cepatlah wieh..lambatlah!"

hahaha

P/S : Anda Semua Dah Daftar Sebagai Pengundi?

Wednesday, August 04, 2010

shoutmix xleh nk tinggal jejak...

Thursday, August 05, 2010

itu namenye sintom slow lady gaga.. xleh bwk slow cz slow bgi dia bleh membawa maut. n yg aku kelakar nye dgn idea kau nk bwk mak naik moto tonggek tu.. pembwk nk naik pn separuh mampuih ni kn pembonceng. haha

Thursday, August 05, 2010

hans::rasanya sume org prnah kena cmtu. semua tak puas hati. benci btol


adam::wah. simptom lady gaga!!! i like. aku berangan jer lbeh

Thursday, August 05, 2010

masalahnya nak ker mak ko naik motor tu...bawak aku jelah!

Thursday, August 05, 2010

begaya la kalau naik motor tu...

Thursday, August 05, 2010

mytrajet74::kalo mak aku taknak, sorang2 je la....

yahaya::gaya mau ada.

Monday, August 09, 2010

rina pon emaresem. emeresem mne?

heheh.leh lak bwk slow jtuh.susah sket nk seimbang kott

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...