sleep all your troubles away

Dec 5, 2010

2pm: it's time to change

holla.

2 pm. bukan bermaksud aku nak bertolak balik umah aku pada pukul 2 ptg. tidak sama sekali. sape yg layan k-pop konpem la korang taw kan. memang sekarang aku tengah gila 2pm pon. hari hari buka youtube tgk 2pm. bila boring pon dengar lagu 2pm. adoiyai......


 hari tu diorang ada datang malaysia, wat concert rasanya. aku pon tak pasti yang penting diorang tido kat kolej UPSI. hebat tak hebat??? aku sempat la jumpa tapi tak semua la. aku jumpa Wooyoung, Chansung ngan Nickchun. diorang comel sangat! aku sempat cakap kat Wooyoung, " I like to see you in Tired of Waiting performance, i like your curly hair style. it suits you. you are HOT!" aku pon dah lupa wooyoung cakap apa. ada la gak aku sembang ngan Nickchun. momen momen terindah dalam hidup tu. tapi sayangnya aku terlupa bawak henpon plak. frust ar tak dapat bergambar, kalo tak mesti aku dah upload kat blog nih. kompem ramai orang jeles kan. [perasan lebih]





entah macam mana aku punya kolej tu, aku kuar nak g kejar diorang sebab nak bergambar, tetiba kuar je pintu pagar, ada ladang teh boh siap ngan kilang lagi. hmm..biar benor ni. baru aku sedar dan bermonolog sendiri "mesti aku mimpi ni" memang btol pon. mimpi jer....ni mesti pasal selalu dengar lagu tired of waiting ni. pasal tu leh mimpi 2pm...


suka tak???

1 comment

Thursday, December 09, 2010

alamak !! nichkhun saya punya la..
hahahahaha

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...