sleep all your troubles away

Dec 30, 2010

sengal zone : aku masih single

السلام عليكم

hola everybody. sementara nak tunggu putera katak on show baik aku blogwalking dan tadaa...tiba tiba jumpa satu segmen yang best and superb. terpaksa la aku tangguhkan dulu entry aku yang tersimpan dan publish entry nie. 


terms and conditions

- buat satu entry entitled sengal zone:aku masih single
- mesti kena single
- letak header blog sengal zone dan link sekali
- sertakan 3 ciri ciri wanita / jejaka pilihan anda
- dateline: 6 petang ni
i love being single.single is simple

single tu tak semestinya tak laku ok. ahaks. apa yang aku nak cakap kat sini couple is not everything. kasih sayang dan percintaan tu tak semestinya antara dua jantina yang berbeza, ia mungkin kekeluargaan atau persahabatan. ia bergantung kepada persepsi individu tu sendiri. apa guna bercinta bertahun tahun tapi bercerai berai di kesudahannya. sesungguhnya cinta kepada Pencipta adalah cinta yang paling agung dan hakiki. 

my mr right should be...
... taller than me [haruslah kan]
... love me just the way i am
... be himself [saya bantah si hipokrit]

...love is not about finding the right person but creating a right relationship... 
suka tak???

3 comments

Thursday, December 30, 2010

tak faham..hahahahaha..

aku dah triple ni tak leh nak menyertai dah..

Thursday, December 30, 2010

haha..triple???
takyah la join..wakakaka

Friday, December 31, 2010

alaaaaaaaaaaaaaaaa...!!!

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...