sleep all your troubles away

Jan 8, 2013

buku untuk hari cuti


assalamualaikum dan hai

buku yang dibeli semasa cuti

kecelaruan emosi aku automatik pulih bila bungkusan buku dari aqilah tiba petang kelmarin. kesemua buku dari lejen dan fixi. nak beli kesemua sevenlejen dengan six-pack fixi macam banyak sangat. at last kami kongsi kongsi. pelaburan jimat kan? ahha. 

aku juga patut bersyukur sebab mak aku pon minat membaca. jadi keterujaan kami tiga beradik bertambah tambah bila mak pon turut melangkah masuk ke kedai buku. ada la peluang dapat buku percuma. selalunya rutin aku, selepas beli aku akan balut dan letak signature sendiri. haha. tak lupa aku akan letak nama tempat dengan tahun. bila aku dah tua nanti, boleh la aku cerita dengan anak cucu. 'oh buku ni, tok beli masa tok p dating dengan atuk ampa dulu' ayat contoh. 

lately, apa yang aku nampak. mak aku lebih suka beli novel inggeris untuk aku dan adik bongsu tu. aku punya semangat untuk baca english novel berkobar kobar bila mak aku cakap 'kaklong, adek hang punya bahasa inggeris mak tengok lagi power dari hang'. aku tercabar. 

p/s: adek bongsu aku baru form two. 


suka tak???

8 comments

Tuesday, January 08, 2013

Saya baca surat khabar je

Wednesday, January 09, 2013

tertarik dgn sperma cinta tu.. apa dlm nye ye.. hee.. haaa.. xpikir plik2 ye.. :D

Thursday, January 10, 2013

aku slalu pergi kedai buku tp x beli buku..aku suke tgk cover buku novel

Thursday, January 10, 2013

Lepas habis bc Novel Inggeris leh challenge dgn adik la yep. Smoga berjaya. haha~

Monday, January 14, 2013

4 dari yang diatas kami dah baca cik mira. hehe

Tuesday, January 15, 2013

skrg ni kurang baca buku dari kertas² ni., skrg baca buku format pdf je., hahaha., naik berair mata nak ngadap nyer..

Tuesday, January 15, 2013

kami pon suka nengok cover buku..more to design hehehe

Wednesday, January 16, 2013

aku punya impian.. beli buku dan jadikan koleksi untuk hari tua..nanti boleh share ngan anak cucu.. aku tgk ko pun sama.. cam ada jodoh je kan.. adakah kau tulang rusukku? hahahaha :p

byk buku kau borong..

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...