sleep all your troubles away

Sep 11, 2014

setahun sudah berlalu

Assalamualaikum dan hai semua, 


maksud aku yang setahun sudah berlalu tu ialah dah setahun aku konvo, tapi aku tak posting lagi. kiranya aku habis belajar dalam 15 bulan.

Lepas je habis belajar tahun lepas, aku sempat rehat dalam dua bulan lepas tu aku dapat jadi cikgu ganti kat sekolah menengah sampai hujung tahun. itupun PK1 tempah siap-siap sebab ada cikgu nak bersalin. dan bermulalah kerja aku mengganti cikgu-cikgu yang bersalin dari bulan Januari sampai bulan Julai hari tu. kiranya genap setahun. 

Bulan 8 jer aku cuti, tapi aku try cari jugak kerja-kerja lain. ikutkan hati aku nak jadi operator kilang BBraun je, tapi aku dapat offer jadi cikgu ganti sekolah rendah sampai hujung bulan Oktober ni. dan aku harap aku posting tahun ni jugak. In Sha Allah.

aku lulus interview tapi statusnya jadi calon simpanan. alasan kpm kami akan posting ikut kekosongan opsyen. iyelah sangat. member aku kos sains ajar english. apahal?


suka tak???

6 comments

Thursday, September 11, 2014

sampai sekarang, aku masih lagi tertanya tanya acana nak jadi cikgu ganti ni T_T

membe time cuti dip-degree dah jadi cikgu ganti, aku, nga nga

Thursday, September 11, 2014

@Aiman Ayie hang p pejabat pelajaran daerah, apply kat situ

Saturday, September 13, 2014

Bakal2 cikgu sekarang mmg kena lalu byk masalah camni ek?
Kebelakangan ni selalu sgt dgr masalah dlm KPM.

Monday, September 15, 2014

samalah adik akak lulus UPSI...sampai sekarang belum dapat POSTING lagik..mianta guru ganti belum di panggil..sedih dgn nasib graduan skrg kan

Thursday, September 25, 2014

hehe..setahun lebih dah konvo kat upsi jugak.

Sunday, September 28, 2014

Kos Sains ajar English? Kenapa gitu? .__.

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...