sleep all your troubles away

Dec 7, 2014

Rentap

Assalamualaikum dan hai hai hai



aku bukanlah pakar dalam bab-bab nak komen filem orang. tapi semalam first time mak aku ajak kami satu family tengok wayang. antara rentap dan gila baby. dua-dua pelakon favorite aku, zahiril adzim dan beto kusyairy. tapi sebab gila baby pukul 650, dah nak dekat maghrib, so sori beto. heh. 

aku rasa filem ni bukanlah setakat filem tangkap muat yang berlambak tu. berbaloi jugak la tiket dua belas ringgit tu. dia punya jalan cerita, sinematografi, grafik semua memang cantik. dan lagi satu pasal parkour. bagi aku tu benda baru kan. aku tak pernah dengar pon. ada elemen cinta tapi tak banyak, elemen lawak dan yang pasti bukan level maharajalawak mega. lawak yang memang kita buat sesama kita. bukan lawak pentas. ngerti? 

selalunya kalau aku tengok elfira loy berlakon, aku tak boleh terima dengan watak dia. macam tak sesuai gitu. tapi ni first time aku boleh terima. hehe. so apa-apapon rentap ni memang berbaloi untuk ditonton. tak macam filem pengantin malam yang aku tengok dulu. rugi duit aku. setakat lima orang pelakon. (sempat lagi mengata filem orang). 


suka tak???

4 comments

Monday, December 08, 2014

nk kena tengok ni..parkour...main lompat panjat2 bangunan eh

Monday, December 08, 2014

pegi tengok wayang tak penah lagi tengok cite melayu..huhu..sume cite omputeh.

Monday, December 08, 2014

Lamanya aku tak tgk wayang dgn famili...
Tertiba rasa rindu plak...hehehe

Tuesday, December 09, 2014

mengesahkan apa citer ni?? eh kita pon sukaaaa gilerrr kt beto ^___^

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...